loading...
قاصدک!
عارف حسینی بازدید : 63 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (1)
یا اباعبدالله الحسین !

محرم

محرم چه نزدیك است و من چه دورم .

ندای هل من ناصر شما به گوشم می رسد و من چه قدر آماده شده ام؟

اگر چه بنده ای سیه رو و گنه كارم اما آتش عشق شما دلم را سوزانده است

آخر چه كنم؟ به عشق شما زنده ام و به عشق شما خواهم مرد.

یا سید الشهداء !

مصیبت گذشته سرخ از سویی دلم را غمین ساخته و انتظار آینده سبز از سویی دگر.

وقتی به مصیبت عظمی شما می اندیشم غم تمام وجودم را فرا می گیرد و می پرسم این طالب بدم المقتول بكربلاء و وقتی به فراق و غربت طالب خون شما می اندیشم غمم دو چندان می شود

اما چه كنم آخر می دانم:

هركه غمت را خرید عشرت عالم فروخت

با خبران غمت بی خبر از عالمند

حسین جان !

من كه سرمایه ای در كف ندارم جز جوانی ام. آن هم فدای شما

فقط و فقط می گویم

ندانم چه سری است در این نوكری

كه مرا هست بر پادشاهان برتری

من از لیلا و شیرین ها ندیدم ثمر

بافتم چون حسین فاطمه دلبری

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط احمد در تاریخ 1391/08/28 و 21:36 دقیقه ارسال شده است

کجایین آدمای به ظاهر مسئول.به خدا روز قیامت یقه ی تک تک شماها رو میگیرم نمیزارم از پل صراط رد بشین.روزقیامتی هست.تو این دنیا شاید دستمون نرسه ولی اون دنیا خدا مطمئنا به ما نزدیکتره!شکلک
تا میخوایم یه حرفی بزنیم این اطلاعات میاد سیخمون میده.بابا یه بار شما بچه های اطلاعات کارهای این مسئولین رو زیر نظر بگیرین گزارش بدین.
به خدا ترکیدیم از دست اینا


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما به چه موضوعاتی بیشتر بپردازیم بهتر است؟
    نظر شما در مورد وبلاگ قاصدک چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 85
  • بازدید کلی : 6,219